torsdag 3 mars 2011

Nytt besked! Nu är det näära:)

Det gick strålande idag hos TF han såg många äggblåsor och många hade svarat jättebra på dosen! Med andra ord vi behöver inte vänta länge på ÄP utan på måndag kl 08.00 är det dags!!!
Då styr vi kosan upp mot Umeå och nästa äventyr!!
Känns otroligt skönt att äntligen få köra igång..

Har varit sjukt trött i tre dagar nu, igår sov jag ifrån halv sju på kvällen till klockan elva då älsklingen lyckats väcka mig efter tre försök.
Då gick jag och borstade tänderna för att sedan sova mellan elva och halv sju nästa morgon, det måste vara vårtröttheten som kommit över mig!!!

På lördag har jag blivit medbjuden på Melodifestivalen-andra chansen och det kan bara bli roligt:) det enda krångliga är att jag klockan 21 måste rusa in på en toalett och ta äggmognadssprutan:) men det ska nog gå!

Trots stängningsfredag på jobbet imorn ska det bli sjukt skönt med fredag!!!

Kram på er godingar!

8 kommentarer:

  1. Åh, va härligt för er! Lycka till, håller tummarna :-D
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det går bra på måndag och att ni får ut många fina ägg som sedan blir en liten bebis!

    Under ivf får man lära sig att ta sprutorna över allt... Jag har tagit dom på parkeringsplatser, i bilen under färd och gömd på någons toalett

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt att se! Vad spännande att det är så nära nu :)
    Jag åker till TF idag för att kolla upp äggen. Är så glad att jag bytte till honom, det känns verkligen tryggt.
    Kram!
    Ettvanligtliv.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  4. Oj så bra med många blåsor!! Lycka till nu på måndag!

    SvaraRadera
  5. Vad KUL att du utvecklat massa fina blåsor. :) Hoppas äaa äggplocket går bra på måndag nu! Håller såklart tummarna stenhårt för er att det ska bli en fin liten bebbe i slutändan. <3

    SvaraRadera
  6. Åh, vad roligt för er! Jag håller också tummarna för att allt går bra med ÄP:et och att ni får många befruktningar. Själv har jag precis fått min sprayblödning så ÄP är nog ett par veckor bort för mig. Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  7. tack för dina tankar! Så roligt att ni är så nära!! Ska förstås hålla tummarna för er!
    Lycka till :)
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Kul att det snart är dags! Lycka till!
    kram

    SvaraRadera