söndag 13 mars 2011

Nytt liv imorgon

Jag tänker från och med imorgon börja köra en detoxkur som ska hjälpa mig lite på traven med träningen framöver, jag behöver slanka till mig lite inför bröllopet och nu när jag inte går på några mediciner för tillfället är det bäst att passa på !!!

Förkylningen är fortsatt hemsk men jag överlever :)

Tack Goa ni för att ni delar med er av tips och egna erfarenheter det betyder mycket att få höra lite vad jag kan begära och förvänta mig i denna djungel:)

Hoppas ni får en fin start på veckan, skriver imorn vilken sorts detoxkur jag valde:)

Kram!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hej!

    Kan du inte lägga in en bild på ditt tyg till stolarna? Jag var på Åhléns igår men hittade inget medaljongtyg alls! Och det de hade i typ vaxduksmaterial var tråkiga... Vad var det för pris på det du köpte och hur många meter behövdes?

    Hoppas du mår bättre? Kram!

    SvaraRadera