lördag 19 mars 2011

En bra helg





Jag och Einar har haft ett samtal, om att göra detta till en bra helg.
Att inte fokusera för mycket på det vi inte har som alla andra har, utan njuta av det vi faktiskt har som många andra inte har.
Varandra

Vi ska till min närmsta tjejkompis och hennes man nu mitt på dagen, deras barn är två av de barn jag aldrig tycker det är jobbigt att träffa , och vi har alltid görmysigt! Ikväll ska älsklingen och jag ta oss iväg på dans ska bli väldigt roligt då det var evigheter sen.

Nu som de gamla pensionärer vi är ska vi lösa melidikrysset och äta frukost!!!!

Puss & kram

Ps; jag har förresten ändrat i mina inställningar så nu ska alla kunna kommentera om de vill!

2 kommentarer:

  1. Låter som en klok inställning för din egen skull. Hoppas att ni fick en mysig dag med barnen och att kvällens dags blir trevlig!

    SvaraRadera
  2. Söt den där Einar. Hoppas han ger er hopp och glädje.. OCH att helgen blir bra! Tack för att du tillåter kommentarer även från mig! :)

    SvaraRadera