fredag 18 mars 2011

Vattenläcka

10 minuter efter att jag anlänt igår fick jag veta att vi fått en vattenläcka under huset vid entrén på skolan, vi fick veta att det nog skulle komma bajamajor till skolan eftersom de var tvungna att stänga av vattnet.
10 minuter senare var beskedet att inga major skulle komma utan det var bara att skicka hem alla barn, så det var bara att ringa runt till 250 föräldrar och meddela att barnen måste bli hämtade eller skickas hem. På en timme hade vi tömt skolan på barn och vi personal arbetade två timmar innan vi blev så hungriga och kissnödiga att vi arbetade resten av dagen hemma. Idag är skolan fortfarande stängd men vi personal ska ändå jobba, det lilla minuset är att jag precis fått mens nu på morgonen och jag är en utav de som gör 2:an typ 15 ggr om dagen när jag har mens, återstår att se hur detta ska gå, vi måste i nödläge springa ner på toaletten i kyrkan 300 meter nedanför skolan:)

Wish me good luck!!!

Kram

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer: