måndag 7 mars 2011

Varm i själen

Är så tacksam för er kära bloggvänner i atmosfären!!!!!
Ert stöd betyder enormt mycket, att veta att ni alla kämpar er igenom samma sak:)

Har varit lite i koma hela dagen vi har shoppat lite både jag och älsklingen och ont i magen har jag men inget som inte går att hantera, de var väldigt gulliga på kliniken och allt kändes väldigt bra och proffsigt!

Imorgon blir det att ta det lugnt och bara vila jag ska bara vara hemma på torsdag med och ha film-marathon, önskar att ni alla kunde vara med mig då:)
Tänk ett enda stort pyjamasparty med massa ivf-brudar det vore grejer!!!!!

Solen har lyst mot oss idag det ger mig hopp!!!!

Puss & kram käraste ni



- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. 8 ägg av bra kvalitet är ju Jätte bra!! Det kommer absolut gå vägen!
    Haha, och Einar.. vilken fining, blir faktiskt själv sugen på att skaffa mig en följeslagare som kanske ger lite tur. Yep, det borde jag göra!

    kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Grattis till de 8 äggen! Jag håller tummarna för att det blir 8 fina befruktningar. :-) Stor kram

    SvaraRadera
  3. Vilket fint resultat! GRATTIS! Toppenbra! Jag är sjukt impad av att du pallade gå ner på stan sådär efter äggplock! Det bådar gott! :) Kram!

    SvaraRadera